Услуги

ИНФОРМАЦИОННИ УСЛУГИ

1.Списание „Обществени поръчки“.

Какво представлява изданието?

Списание „Обществени поръчки“ е първото по рода си специализирано издание в областта на обществените поръчки в страната, издадено за първи път през 2011 г. То е ежемесечно, а абонаментът е на годишна база. Списанието се получава в страната от повече от 500 активни възложители вече почти 10 години и се наложи като естествен спътник и практически помощник на действащите експерти при възложителите на обществени поръчки.

Какво получава възложителя?     

Ежемесечно експертни мнения под формата на статии на водещи експерти в областта на обществените поръчки. Чрез списание „Обществени поръчки“ експертите по ЗОП получават актуални мнения по критични въпроси от прилагането на ЗОП и ППЗОП, а от 2020 г. и по въпроси свързани с прилагането на Централизираната автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки“ (ЦАИС ЕОП). От 2014 г. до момента в списанието се прилага и ежемесечно коментар на постановените от КЗК и ВАС (IV-то и  VII-мо отделение) решения по ЗОП и финансови корекции за предходния месец.

Допълнително, абонираните възложители получават отстъпки от таксата за Националните работни срещи на Възложителите, организирани от нас, както и възможност за разпечатване от електронното издание на списанието.       

Цени за абонамент:

Книжно тяло: 12 месеца – 350.00 лв. с ДДС

Електронен вариант: 12 месеца - 220.00 лв. с ДДС

Втори и следващ IP адрес: 12 месеца - 100.00 лв. с ДДС

Книжно тяло + електронен вариант: 12 месеца - 420 лв. с ДДС

 

 

КОНСУЛТАНТСКИ (ПОДПОМАГАЩИ) УСЛУГИ

1. Предоставяне на експертни становища.

Какво представлява услугата?

Осъществяване на правни консултации/помощ по конкретни въпроси в областта на обществените поръчки и централизираната национална платформа – ЦАИС ЕОП, необходими за изпълнение на задължения на възложителя при и по повод планирането, подготовката и провеждането на процедурите по ЗОП. Всеки въпрос представлява отделно самостоятелно задание.

Какво получава възложителя?    

Експертни становища, предоставени в електронен и писмен вид с подпис на автора им в рамките от 1 до 5 работни дни.

Цена на услугата:

Цената е 150 лева без ДДС на час. Плащане се дължи за действително отработените часове по всяко конкретно писмено становище, като се изготвя протокол за него.

  • Услугата се предлага и като рамков или абонаментен договор, като цената се определя от фактическата сложност на поставените казуси и варира от 300 лв. до 1 200 лв. без ДДС на месец.

2. Подготовка на процедури за обществени поръчки до момента на тяхното откриване.

Какво представлява услугата?

Цялостна подготовката на процедура/способ за възлагане в и/или извън ЦАИС ЕОП, като се извършва от експертите на „СИП- 2000” ЕООД при зададена изходна информация от страна на Възложителя. Периодът е до обявяване на процедурата/ способа за възлагане.

Какво получава възложителя?  

Подготовка на пълен набор от документи за възлагане на обществената поръчка, като по желание на възложителя, тя може да бъде изградена и в ЦАИС ЕОП. В този случай Възложителят следва да осигури достъп до своя профил и да предостави роля на експертите на „СИП  - 2000“ ЕООД. 

Цена на услугата:

Цената е по договаряне за всеки конкретен случай – в зависимост от вида, стойността и сложността на възлагателния режим на обществената поръчка.

3. Цялостна подготовка и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки дo сключване на договор.

Какво представлява услугата?

При тази услуга подготовката и провеждането на процедурата/способа в и/или извън ЦАИС ЕОП се извършва изцяло от експертите на „СИП-2000” ЕООД при зададена изходна информация от страна на Възложителя и осигуряване на достъп до профила му в Платформата. След откриването на обществената поръчка договорните задължения включват подготовка на решения и обявления за промяна (ако е приложимо), подготовка на разяснения (ако е приложимо), както и съдействие при работата в комисията по разглеждане, оценка и класиране на постъпилите оферти/заявления (по преценка на възложителя), съдействие при сключването на договор и неговото обявяване. Екипът следи за своевременното публикуване на информация в РОП, респ. в „Профила на купувача” на Възложителя в платформата.

Какво получава възложителя?  

Експертна подкрепа в цялостното провеждане на обществената поръчка до сключването на договор и неговото публикуване.

Цена на услугата:

По договаряне за всеки конкретен случай – в зависимост от вида, стойността и  сложността на възлагателния режим на обществената поръчка.

4. Техническа помощ в ЦАИС ЕОП при провеждане на процедури за възлагане на конкретни обществени поръчки.

Какво представлява услугата?

При тази услуга подготовката на обществената поръчка се осъществява от възложителя, а изграждането й в ЦАИС ЕОП се извършва изцяло от експертите на „СИП-2000” ЕООД при зададена изходна информация от страна на възложителя и осигуряване на достъп до профила му в Платформата. След откриването на обществената поръчка договорните задължения включват и технически съпорт в Платформата в срока за подаване на оферти, работата на комисията и сключването и обявяването на договора за обществената поръчка. В предмета на договора е включен и правен анализ на изготвените от възложителя документи, извършените от него действия и указание за тяхната промяна, при необходимост.

Какво получава възложителя?  

Техническа и експретна подкрепа в цялостното провеждане на обществената поръчка до сключването на договор и неговото публикуване.

Цена на услугата:

В зависимост от вида и сложността на реда за възлагане, включително и ангажираното време. Стойността е 100 лв. на час без ДДС, но не по-малко от 500 лв. без ДДС за конкретна процедура. 

5.Изготвяне на вътрешни правила за обществени поръчки или тяхното актуализиране.

Какво представлява услугата?

В нея се включват следните елементи:

  • Преглед на вътрешните правила, които понастоящем действат в организацията Ви (ако е приложимо);
  • Анализ на описаните в тях работни процеси (ако е приложимо);
  • Изготвяне на нови вътрешни правила или тяхната актуализация, съответстващи на изискванията на ЗОП, ППЗОП и функционалностите на ЦАИС ЕОП;
  • Отправяне на препоръки за оптимизиране на процесите по възлагане.

Какво получава възложителя?    

Актуализирани Вътрешни правила по ЗОП с последните изменения на Закона и Правилника за неговото прилагане. Правилата ще отразяват и спецификите на електронното възлагане.

Цена на услугата:

Цената на услугата е по договаряне.

6. Мониторинг върху процедурите и действията на възложителите в тях.

Какво представлява?

Мониторингът за законосъобразност на обществените поръчки обхваща всички етапи на възлагане, включително и етапа на планиране на същите, както и етапа на сключване и изпълнение на договора за обществена поръчка, след приключването на процедурата. Във връзка с посоченото ние предлагаме по избор следните категории мониторинг:

  • Предварителен;
  • Текущ;
  • Последващ.

Какво получава възложителя?

1.Предварителен мониторинг: Анализ на законосъобразността на изготвената документация в/или извън ЦАИС ЕОП преди момента на нейното обявяване с изготвяне на становище за установени грешки или нередности. След тяхното отстраняване от страна на възложителя, ако има такива, може да се извърши последващ мониторинг.

2.Текущ мониторинг: При него се извършва проследяване на правилността на действията на възложителя от момента на обявяване на процедурата до сключване на договора и неговото обявяване и включва: проверка на всички действия на възложителя в ЦАИС ЕОП, проверка на всички срокове и необходими публикации, правни консултации по време на възлагането, проверка на протокола/доклада от работа на комисията и др. необходими. Така възложителят получава своевременен контрол на своите експерти, което свежда до минимум възможността за грешки.

3.Последващ мониторинг: Включва преглед и анализ на досиета на проведени обществени поръчки за определен период или конкретно определени поръчки от Възложителят, преди проверка от АДФИ, Сметна палата или финансиращ орган.

Целта е да се осигури правилно и законосъобразно администриране на процесите при провеждане и възлагане на обществените поръчки, както и да се предотвратят неблагоприятните последици като налагане на глоби на възложителя, плащане на разноски, загуба на получени средства, финансови корекции и т.н.  

                 Осъществяването на превантивни, текущи и последващи действия, изброени във всяка категория, дават на възложителя висока степен на увереност.

Цени на услугите:

За избрания мониторинг - предварителен, текущ или последващ, цената е на абонаментен принцип за 12 месеца и зависи от броя прогнозирани/проведени възлагания на възложителя за текущата календарна година, и е както следва:

Брой обявени обществени поръчки, вкл. и възлагани непроцедури*

Сума в лева на месец без ДДС

До 10 обществени поръчки

400,00 лева

До 20 обществени поръчки

800,00 лева

До 30 обществени поръчки

1200,00 лева

30 – 40 обществени поръчки

1600,00 лева

Над 40 обществени поръчки

по договаряне

 

*непроцедури - възлагателни способи по чл.20 ал.3, 4 от ЗОП

Посочената абонаментна цена може да бъде заплатена месечно или еднократно, като в този случай възложителят получава процент отстъпка.

Ако възложителят избере комплексен мониторинг, а именно предварителен, текущ и последващ, получава отстъпка от абонаментната цена.

 

ОБУЧИТЕЛНИ УСЛУГИ

1.Семинари

Какво представлява услугата?

Обучителните семинари се провеждат под формата на присъствени Национални работни срещи на възложителите на обществени поръчки. Продължителността е три дни. Целта ни е участниците да получат полезна информация, както за прилагането на правната уредба, така и за начина, по който да се справят с предизвикателствата на електронната платформа.

Какво получава възложителя?    

  • Високо квалифицирано обучение;
  • Учебни материали и сертификати за обучение за всеки курсист, в съответствие с чл.140, ал.1, т.8 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки;
  • Две нощувки с пълен пансион;
  • Развлекателна програма.

 

2.Онлайн обучения

Какво представлява услугата?

Обученията включват онлайн семинари /уебинари/ по отделните модули по предварителни програми, като за по-ефективното усвояване на материала и придобиване на опит сме подготвили ежедневни обучителни, информационни и помощни материали, които ще спомагат индивидуалната работа на всеки курсист. Провеждат се под формата на онлайн обучения с фиксирана дата или при сформиране на група.

Видове:

  • Еднодневни
  • Продължителни /в зависимост от предмета/.

Какво получава възложителя?    

  • Обучение на Вашите експерти на изгодна цена и без отсъствие от работното място;
  • Електронни сертификати за обучение в съответствие с чл.140, ал.1, т.8 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки за всеки курсист
  • Електронни учебни материали.

Цени на услугата:

Еднодневни: 150 лв. без ДДС/ Продължителни – по договаряне.

3. Индивидуални обучения на служители на Възложителя.

Провеждане на двудневни обучения на място.

Какво представлява услугата?

Обучението се провежда на място при възложителя по предварително уточнена програма. 

Какво получава възложителя?    

  • Възможност за обучение на по-голям брой експерти, което от своя страна води и до относително по-ниска цена за един обучаем;
  • Липса на разходи за логистика и обучение на експертите в работното им място.
  • Сертификати за обучение в съответствие с чл.140, ал.1, т.8 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки за всеки курсист
  • Учебни материали.

Цената на услугата:

Цената е 4500 лв. на ден без ДДС за до 20 курсисти.

      *Обучението може да се организира от възложителя и като изнесено под форма на тиймбилдинг.

      * При повече от 20 курсисти цената е по договаряне.

4. НОВО! Първоначално обучение на служители на Възложителя по ЗОП и ЦАИС ЕОП

Какво представлява услугата?

Първоначалното обучение на служители на Възложителя по ЗОП и ЦАИС ЕОП включва тридесет дневно обучение в онлайн платформа по модули съобразно заложена програма.

Осъществява се чрез индивидуален достъп в онлайн платформа за ежедневно поддържащо обучение по ЗОП, където са включени ежедневни обучителни видеа, информационни и помощни материали, които ще спомагат индивидуалната работа на всеки курсист.

Какво получава възложителя?    

  • Възможност за първоначално обучение на новите си експерти.
  • Липса на разходи за логистика и обучение на експертите в работното им място.
  • Сертификати за обучение в съответствие с чл.140, ал.1, т.8 от Правилника за прилагане на Закона за обществените поръчки за всеки курсист.
  • Учебни материали чрез платформата ни за обучение.

Цената на услугата:

Цената е 150 лв. без включен ДДС за цял месец обучение

*Цената на предлагана услуга е за един курсист.

*Достъп до платформата се предоставя в рамките на обучителния период за срок до два месеца, за всеки следващ заявен месец се заплаща допълнително 50 лв. без включен ДДС.

*Стартиране на предлаганата услуга от 03 октомври 2022 г.

 

КОМБИНИРАНИ УСЛУГИ

1. ЗОП СЪВЕТНИК

Какво представлява услугата?

ЗОП СЪВЕТНИК е подбрано съчетание от услуги по Закона за обществените поръчки, което осигурява навременна ИНФОРМИРАНОСТ, ПОДКРЕПА и ЗНАНИЕ на високо професионално равнище и ефективни решения за многобройните предизвикателства на динамичното „ЗОП" ежедневие. Услугата е комбинация от три направления: „Знание“, „Обучение“ и „Помощ“.

ЗОП СЪВЕТНИК обединява дългогодишния опит и постижения на "СИП-2000" ЕООД и неговите високо квалифицирани експерти, за да Ви предложи удобни и съобразени с нуждите на всеки експерт по ЗОП услуги с висока практическа полезност. Повече информация : http://zopsavetnik.bg/

Какво получава възложителя?    

Абонирайки се за ЗОП СЪВЕТНИК, Вие осигурявате свободен достъп на всички експерти от Вашата администрация, за целия срок на абонамента:

  •  До трите направления на ЗОП СЪВЕТНИК;
  •  До електронната ни платформа за Ежедневно Поддържащо Обучение /ЕПО/ по ЗОП.

Цена на услугата:

Цената на месечен абонамент за ЗОП СЪВЕТНИК е в зависимост от избрания план, организиран по броя на заявените служители, а именно:

  • План №1       до 5 експерти - 350 лв./триста и петдесет лева/ без ДДС;
  • План №2       до 10 експерти - 420 лв./четиристотин и двадесет лева/ без ДДС;
  • План №3       над 10 експерти - 490 лв./четиристотин и деветдесет лева/ без ДДС.

Минималният срок на абонамента за ЗОП СЪВЕТНИК е 6 /шест/ месеца.

 

2. ДРУГА КОМБИНАЦИЯ ОТ УСЛУГИ НА СИП-2000

Характерно за всеки възложител е, че специфичните условия при него предполагат различна нужда от външна подкрепа. Основно условията се определят от броя и квалификацията на неговия екип и броя и сложността на поръчките, които той възлага.  Във всички случаи обаче, СИП-2000 разполага с пълен набор от Информационни, Консултантски и Обучителни услуги, както и високоекспертен екип, които могат да подкрепят и направят успешни всеки един възложител, независимо от неговата специфика.

В тази връзка и в зависимост от особеностите на всеки възложител е възможна всякаква комбинация от горните услуги независимо от тяхното направление. Заедно ще направим анализ и ще установим с какво можем да сме ви най-полезни. В случаите на комбинация на услуги цените не са сумарни, а се договарят за всеки конкретен случай.



© 2025 СИП 2000 Всички права запазени!