Консултантски (подпомагащи)

КОНСУЛТАНТСКИ (ПОДПОМАГАЩИ) УСЛУГИ

1. Мониторинг на изготвяне и провеждане от възложителя на поръчки, като превенция против финансови корекции и извършване на административни нарушения.

Какво представлява?

Мониторингът за законосъобразност на обществените поръчки обхваща всички етапи на възлагане, включително и етапа на планиране на същите, както и етапа на сключване и изпълнение на договора за обществена поръчка, след приключването на процедурата. Във връзка с посоченото ние предлагаме по избор следните категории мониторинг:

  • Първо ниво на изпълнение: Предварителен мониторинг;
  • Второ ниво на изпълнение: Текущ мониторинг.

Какво получава възложителя?

Първо ниво на изпълнение: Предварителен мониторинг: Анализ на законосъобразността на изготвената документация в/или извън ЦАИС ЕОП преди момента на нейното обявяване с изготвяне на становище за установени грешки или нередности. След тяхното отстраняване от страна на възложителя, ако има такива, се извършва последващ мониторинг. Услугата се извършва в рамките от 1 – 5 работни дни, като е налична и във вариант експресен мониторинг, който е в рамките на от 1 до 8 работни часа.

Второ ниво на изпълнение: Текущ мониторинг: При него се извършва проследяване на правилността действията на възложителя от момента на обявяване на процедурата до сключване на договора и неговото обявяване и включва, но не е само: следене на действията на възложителя в ЦАИС ЕОП, следене на всички срокове и необходими публикации, правни консултации по действия и казуси за периода, преглед на протокола/доклада от работа на комисията и извършването от страна на възложителя след предаването му от страна на комисията и др. необходими. Така възложителят получава външен съпорт на своите експерти и „второ око“ върху своята работа, което свежда до минимум възможността за грешки.

            Основна цел на предлаганата услуга за мониторинг е да осигурим спокойствие и увереност на всеки абониран възложител и неговата администрация, чрез подпомагане с възможно най-висока експертиза работата на експертите на възложителя. Целта е да се осигури правилно и законосъобразно администриране на процесите при провеждане и възлагане на обществените поръчки, както и да се предотвратят неблагоприятните последици като налагане на глоби на възложителя, плащане на разноски, загуба на европейски средства, финансови корекции и т.н.  Осъществяването на превантивни, текущи и последващи действия, изброени във всяка категория, дават на възложителя висока степен на увереност от недопускане на грешки.

Към настоящия момент СИП-2000 ЕООД има сключени абонаментни договори за предлаганата услуга с над 20 възложители.

Индикативни цени на услугите:

Стойността на услугата се определя според избраното ниво на изпълнение, като базовата цена на първо ниво: „Предварителен мониторинг“ е в зависимост от броя, вида, стойността и сложността на възлагателния режим на обществените поръчки при конкретния възложител.Към настоящия момент договорите за предварителен мониторинг са абонаментни и варират от 800 до 1700 лв. на месец в зависимост от броя на извършаните контроли на година и вида мониторинг, като при сключването на договора се взимат за отправна точка обявените процедури и събирания на оферти с обява за предходен период от една година. При надграждане на второ ниво на изпълнение цената се увеличава допълнително с 50% за второ ниво.

2. Експертна консултация/помощ

2.1. Предоставяне на експертни становища

Какво представлява услугата?

Осъществяване на правни консултации/помощ по конкретни въпроси в областта на обществените поръчки и централизираната национална платформа – ЦАИС ЕОП, необходими за изпълнение на задължения на възложителя при и по повод планирането, подготовката и провеждането на процедурите по ЗОП. Всеки въпрос представлява отделно самостоятелно задание.

Какво получава възложителя?    

Експертни становища, предоставени в електронен и писмен вид с подпис на автора им в рамките от 1 до 5 работни дни.

Цена на услугата:

Цената е 150 лева без ДДС на час. Плащане се дължи за действително отработените часове по всяко конкретно писмено становище, като се изготвя протокол за него.

  • Услугата се предлага и като рамков или абонаментен договор, като цената се определя от фактическата сложност на поставените казуси и варира от 300 лв. до 1 200 лв. без ДДС на месец.

2.2. Абонаментен договор за предоставяне на експертни становища по телефон на момента от експертен център, ситуиран в СИП-2000 ЕООД.  

Какво представлява услугата?

Осъществяване на кратки правни и практически консултации/помощ по конкретни въпроси в областта на обществените поръчки и централизираната национална платформа – ЦАИС ЕОП, необходими за изпълнение на задължения на възложителя при и по повод планирането, подготовката и провеждането на процедурите по ЗОП, осъществявани чрез телефонно обаждане до организиран от дружеството експертен екип в рамките на работното време на възложителя.

Какво получава възложителя?    

Експертни становища, предоставени на момента.

Индикативни цени за услугата.

Цената зависи от големината на възложителя и натовареността на неговата работа и е от 180 до 400,00  лева на месец без ДДС. Плащане се дължи ежемесечно, като при плащане на годишна вноска е предвидена 10% отстъпка.

3.Подготовка на процедури за обществени поръчки до момента на тяхното откриване.

Какво представлява услугата?

Цялостна подготовката на процедура/способ за възлагане в и/или извън ЦАИС ЕОП, като се извършва от експертите на „СИП-2000” ЕООД при зададена изходна информация от страна на Възложителя. Периодът е до обявяване на процедурата/способа за възлагане.

Какво получава възложителя?  

Подготвена на документация за Вашата обществена поръчка и предоставена, като файлове за качване в платформата ЦАИС ЕОП или изградена в нея до готовност за обявяване. Във втория случай Възложителят следва да осигури достъп и предостави достъп на експертите на „СИП-2000“ ЕООД до своя профил.

Цена на услугата:

Цената е по договаряне за всеки конкретен случай – в зависимост от вида, стойността и сложността на възлагателния режим на обществената поръчка.

4. Цялостна подготовка и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки дo сключване на договор.

Какво представлява услугата?

При услугата подготовката и провеждането на процедурата/способа в и/или извън ЦАИС ЕОП се извършва изцяло от експертите на „СИП-2000” ЕООД при зададена изходна информация от страна на Възложителя и осигуряване на достъп. След откриването на процедурата договорните ни задължения включват и подготовка на решения и обявления за промяна, подготовка на разяснения по процедурата, както и съдействие при работата на комисията по оценка и класиране, по преценка на възложителя до сключването на договор и неговото обявяване. Екипът следи и своевременното публикуване на информация в РОП, респ. „Профила на купувача” на Възложителя.

Какво получава възложителя?  

Експертна подкрепа в цялостното провеждане на обществената поръчка до сключването на договор и неговото публикуване.

Цена на услугата:

По договаряне за всеки конкретен случай – в зависимост от вида, стойността и  сложността на възлагателния режим на обществената поръчка.

5.Изготвяне на вътрешни правила за обществени поръчки или тяхното актуализиране. 

Какво представлява услугата?

В нея се включват следните елементи:

  • Преглед на вътрешните правила, които понастоящем действат в организацията Ви (ако е приложимо);
  • Анализ на описаните в тях работни процеси (ако е приложимо);
  • Изготвяне на нови вътрешни правила или тяхната актуализация, съответстващи на изискванията на ЗОП, ППЗОП и функционалностите на ЦАИС ЕОП;
  • Отправяне на препоръки за оптимизиране на процесите по възлагане.

Какво получава възложителя?    

Актуализирани Вътрешни правила по ЗОП с последните изменения на Закона и Правилника за неговото прилагане. Правилата ще отразяват и спецификите на електронното възлагане.

Цена на услугата:

Цената на услугата е по договаряне.

 

  • Забележка: Горепосочените услуги, които са свързани с комуникация с експерти от Дружеството, ако не е посочено друго в договора, се осъществяват в рамките на всеки работен ден от 8:30 -12ч. и от 13- 17:00 ч.

 



© 2025 СИП 2000 Всички права запазени!