05-07 април 2017 г., к.к. „Пампорово”, Спа хотел „ОРФЕЙ” * * * *
СЕ ПРОВЕДЕ НАЦИОНАЛНА РАБОТНА СРЕЩА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ - ПРОЛЕТ 2017г.
Тема : Анализ на натрупаната до момента практика по прилагане на нормите на новия ЗОП и ППЗОП
- Коментар на съществуваща практика на възложителите по прилагане на ЗОП и ППЗОП
- Коментар на практическото ръководство на АОП и стандартизираните образци на договори
- Представяне на практика на КЗК и ВАС
- Решаване на казуси по ЗОП и ППЗОП
-
ВОДЕЩИ БЯХА:
- МАРИАНА КАЦАРОВА – юрист, експерт по обществени поръчки, тлавен редактор на списание „Обществени поръчки”, дългогодишен лектор и автор на множество материали в областта на възлагането и контрола при обществените поръчки.
- ПЕТЪР ПЕТЕВ – консултант по Закона за обществените поръчки, правен консултант и основател на списание „Обществени поръчки”, автор на множество публикации, включително и на Коментар за измененията на ЗОП от 2012 г. и 2014 г., съвместно с г-жа Мариана Кацарова. Хоноруван преподавател във ВСУ „Черноризец Храбър” по дисциплината „Обществени поръчки и договорни процедури”.
- ПОЛИНА СТОЯНОВА - юрист, експерт по обществени поръчки от екипа на списание „Обществени поръчки” и „СИП - 2000” ООД. Ръководител направление „Изготвяне и провеждане на процедури за възлагане на обществени поръчки”. Експерт водещ рубриката анализ на практиката на КЗК в списание „Обществени поръчки”.
- ДЕСИСЛАВА ЕНЧЕВА – икономист, експерт по обществени поръчки от екипа на списание „Обществени поръчки” и „СИП - 2000” ООД. Ръководител на направление „Мониторинг на обществени поръчки” в „СИП - 2000” ООД. Модератор на групата за споделяне на практика по ЗОП – ZOPBOOK.
П Р О Г Р А М А
Сряда 05.04.2017 г.
12.30 - 14.00 ч. Пристигане, обяд, настаняване и регистрация на участниците.
14.00 – 15.30 ч. Откриване на семинара в конферентна зала на хотела.
Разглеждане на практиката на възложителите по прилагане на ЗОП и ППЗОП, в следните направления:
- събиране на оферти с обява;
- обособени позиции;
- критерии за подбор;
- критерии за възлагане;
- окомплектоване на офертите.
15.30 – 16.00 ч. Кафе-пауза
16.00 – 17.30 ч. Представяне на методологични материали, разработени от Агенцията по обществени поръчки по прилагане на ЗОП и ППЗОП:
- практическо ръководство за прилагане на законодателството в областта на обществените поръчки;
- стандартизирани образци на договори.
Водещ лектор: г-жа Мариана Кацарова
19.00 ч. Тематична вечеря в механата на Спа хотел „Орфей” * * * * „Посрещане на Първа пролет” с автентична програма от родопския край и DJ.
Четвъртък 06.04.2017 г.
07.30 - 09.30 ч. Закуска
09.30 - 12.30 ч.Решаване на казуси по прилагане на ЗОП и ППЗОП – интерактивно занимание за участниците в срещата.
Водещ лектор: г-жа Мариана Кацарова
10.30 - 11.00 ч. Кафе-пауза
12.30 - 14.00 ч. Обяд
14.00 -17.00 ч. Свободно време за комуникация и обмяна на опит между участниците във форума. За желаещите организирана кратка туристическа разходка до забележителност в региона.
19.00 ч. Втора тематична вечер „Вино и храна в Родопите”. Специално участие на гост изпълнител, DJ и много изненади за участниците.
Петък 07.04.2017 г.
07.30 - 09.30 ч. Закуска
09.30 – 10.30 ч.Анализ на практиката на КЗК и ВАС във връзка с прилагането на новите норми на ЗОП и ППЗОП.
10.30 – 11.00 ч. Кафе пауза
11.00 – 12.30 ч. Анализ на практиката на КЗК и ВАС във връзка с прилагането на новите норми на ЗОП и ППЗОП (продължение). Коментар и анализ на практически въпроси, възникнали по повод подготовката и провеждането на процедури по ЗОП. Свободна дискусия в залата и поставяне на въпроси от участниците.
Водещи модула: Петър Петев, Поли Стоянова, Десислава Енчева
12.30 ч. Обяд в ресторанта на хотела и отпътуване на участниците в срещата.
НАЦИОНАЛНА РАБОТНА СРЕЩА НА ВЪЗЛОЖИТЕЛИТЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ПОРЪЧКИ
ПРОЛЕТ - 2017 Г.
на тема:
„АНАЛИЗ НА НАТРУПАНАТА ДО МОМЕНТА ПРАКТИКА ПО ПРИЛАГАНЕ НА НОРМИТЕ НА НОВИЯ ЗОП И ППЗОП”
Таксата за участие е 590 лева без ДДС при настаняване в двойна стая и включва:
- Обучение и учебни материали, сертификат за участие;
- Две нощувки с пълен пансион;
- Развлекателна програма.
ДОПЪЛНИТЕЛНИ ОПЦИИ:
- Втори и всеки следващ участник на заявителя отстъпка в размер на 20 лева.
- За абонати на списание „Обществени поръчки“ допълнителна отстъпка в размер на 60 лева
- За участие само в работна среща без настаняване в хотела таксата е 350 лева без ДДС
- Доплащане за самостоятелна стая за 2 нощувки е 90 лв. безДДС;
- Желаещите могат да се възползват от организиран транспорт (само от София) на стойност 80лв. без ДДС в двете посоки (при наличие на повече от 8 желаещи участници).
Молим участниците, които са се записали, но са възпрепятствани да присъстват на семинара, да се обадят на посочените телефони своевременно!
НА ВСИЧКИ ОБЯВЕНИ В ТАЛОНА – ЗАЯВКА ЦЕНИ, ДОПЪЛНИТЕЛНО СЕ НАЧИСЛЯВА ДДС!!!
МОЛИМ ПЛАЩАНЕТО ДА СЕ ИЗВЪРШВА СЛЕД ПОЛУЧАВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННА ФАКТУРА ОТ НАС!
Плащането може да извършите чрез банков превод до:
"СИП 2000“ ООД, „УНИКРЕДИТ БУЛБАНК“ РУСЕ: IBAN: BG44 UNCR 7000 1522 1851 64; BIG: UNCRBGSF
ЗАЯВКИ И ПЛАЩАНИЯ СЕ ПРИЕМАТ до 31 МАРТ 2017 г.
Записване може да направите и и на нашия сайт www.sip2000.bg
За контакти: 0877 399 960; 0876 399 971
тел / факс 082 / 823 230; e-mail: seminari@sip2000.bg